Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Konsultant ds.Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw (SME)
Naszym klientem jest największy na świecie dostawca usług zarządzania flotą oferujący kompleksowe finansowanie, w tym leasing średnio i długoterminowy, pakiet serwisowy oraz ochronę ubezpieczeniową. Stale rozwija się pod względem wielkości floty oraz w każdym innym obszarze działalności, od obsługi klienta, poprzez innowacyjne produkty, aż po nowoczesne rozwiązania gwarantujące mobilność. Firma ta dba przy tym szczególnie o swoich pracowników zajmując pierwsze miejsca w rankingach najlepszych pracodawców w Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży na rynku małych i średnich przedsiębiorstw poszukujemy
Jesteś komunikatywny, dobrze zorganizowany, a praca z Klientem nie sprawia Ci trudności? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na to pytanie oraz posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta B2B, telesprzedaży lub marketingu dołącz do zespołu, gdzie będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów firmowych zgodnie ze standardami Firmy.
Nasz Klient oferuje
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizję,
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i jego rodziny,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Kartę Multisport,
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz rozwoju zawodowego.
Szukamy Kandydatów, którzy posiadają:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- Silne nastawienie na realizację celów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu,
- Dobrą organizację pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacja obowiązków),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B, telesprzedaży i telemarketingu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Wrażliwość na potrzeby Klienta,
- Dobrą znajomość narzędzi MS Office.