#

Konsultant ds.Rozwoju i Projektów HR

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Konsultant ds.Rozwoju i Projektów HR

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej. Dotychczasową działalność In Temporis Polska rozszerzamy o usługi związane z realizacją projektów rekrutacji stałych oraz projektów HR. Do zespołu zespołu poszukujemy kandydata/kandydatkę na stanowisko

Konsultant ds. Rozwoju i Projektów HR 

Główne obowiązki:

  • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne.
  • Realizacja i udział w projektach HR (AC/DC, audyt personalny, ocena 360, badanie satysfakcji itp.)
  • Pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywną sprzedaż usług z obszaru doradztwa personalnego (rekrutacja, projekty HR).
  • Koordynacja i podejmowanie działań związanych z kontaktem i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Realizacja uzgodnionych planów sprzedaży; współpraca z zespołem sprzedaży.
  • Monitorowanie rynku pracy, jego potrzeby i potencjału - odpowiednie pozycjonowanie oferty firmy.
  • Prowadzenie działań w zakresie budowania, aktualizowania bazy danych klientów, na bieżąco wykorzystywanie jej w działaniach.
  • Przygotowanie raportów lub innych sprawozdań w wymaganych terminach.
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz poprzez udział w targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług doradztwa personalnego lub usług w sektorze B2B.
  • Doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych lub innych o podobnym charakterze.
  • Znajomość rynku pracodawców – potencjalnych klientów, mile widziana rozbudowana sieć kontaktów biznesowych na poziomie Zarządów.
  • Umiejętność kierowania projektami.
  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich wykorzystywania.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami.
  • Postawa biznesowa i zorientowanie na cel.
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Samodzielność.
  • Kreatywność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi