In Temporis Polska Sp. z o.o.

Konsultant ds. Rekrutacji

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby odpowiedzialnej za prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne, zapraszamy do kontaktu kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Konsultant ds. Rekrutacji

Zakres obowiązków:

  • Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i wyższego
  • szczebla kierowniczego.
  • Analiza rynku pod kątem potencjalnych kandydatów i poszukiwanie kandydatów metodą bezpośrednią.
  • Generowanie nowych możliwości biznesowych na rynku w zakresie pozyskiwania klientów.
  • Poszukiwanie kreatywnych metod realizacji projektów.
  • Przygotowanie opisów stanowisk oraz publikacja ogłoszeń.
  • Przygotowanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych z prowadzonej działalności.
  • Koordynowanie prac związanych z modernizacją i aktualizacją baz danych klientów i kandydatów.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu identyfikacji ewentualnych nowych potrzeb.

 

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie, poświadczone sukcesami doświadczenie w sprzedaży usług B2B w branży HR
  • Doświadczenie w zakresie projektów rekrutacji stałych na stanowiska kadry specjalistycznej i kierowniczej.
  • Orientacja na realizację celów budżetowych i jakościowych.
  • Doskonałe umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność radzenia sobie ze spiętrzeniem zadań.
  • Inicjatywa w pozyskiwaniu Kandydatów oraz Klientów
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Otwartość na pracę z ludźmi i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Inicjatywa w działaniu, samodzielność, dokładność.
  • Umiejętność współpraca w zespole.
  • Dobra obsługa pakietu MS Office.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się organizacji szanującej partnerstwo.
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
  • Premie powiązane z realizacją celów budżetowych i jakościowych.
  • Prywatną opiekę medyczną i pakiet pozapłacowych benefitów.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi