OPIS STANOWISKA
Samodzielne prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji pracowników tymczasowych (pozyskiwanie kandydatów różnymi metodami, redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i rozmów kwalifikacyjnych)
Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów,
Rekrutację pracowników tymczasowych,
Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska pracy,
Sporządzanie raportów z realizacji projektów,
Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
OFERUJEMY:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dużą samodzielność na stanowisku,
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w wiodącej na rynku Agencji Pracy Tymczasowej,
Bardzo dobrą atmosferę pracy,
Niezbędne narzędzia do pracy,
Możliwości rozwoju.
WYMAGANIA:
Zainteresowania branżą HR oraz doświadczenia w dziedzinie rekrutacji,
Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi,
Umiejętności pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu,
Samodzielności oraz zaangażowania,
Znajomości pakietu MS Office,
Wysokich umiejętności interpersonalnych,
Minimum podstawowa znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (umiejętność odróżnienia form zatrudnienia),
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.