#

Konsultant ds. obsługi klienta

Wurth Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Wurth Polska Sp. z o.o.
Würth Polska to lider w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów. Jesteśmy nowoczesną firmą i wiarygodnym, stabilnym pracodawcą. W naszej ofercie znajduje się ponad 125 000 produktów przeznaczonych dla profesjonalistów.

Würth Polska to część Grupy Würth, w skład której wchodzi ponad 400 firm w 80 krajach, które zatrudniają 77 000 pracowników. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Prowadzimy sprzedaż bezpośrednio poprzez Przedstawicieli Handlowych, telefonicznie oraz przez sklep internetowy. Posiadamy 38 sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju.
Wurth Polska Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

NASZA MISJA: Sprzedajemy z pasją. Inspirujemy naszych Klientów.

NASZE ZASADY: Aktywnie walczymy o sukcesy.

NASZYMI ATUTAMI SĄ: Optymizm, dynamizm i siła płynąca z pewności siebie

Poszukujemy ludzi z pasją do sprzedaży!

Jeśli interesuje Cię praca w międzynarodowym i pełnym wyzwań środowisku oraz chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Würth Polska.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta

Miejsce pracy:

Warszawa Ursus – nowoczesny kompleks biurowy Diamond Business Park

(okolice stacji Ursus Północy, dojazd 15 minut z Centrum)

 

O Nas:

Istniejemy w Polsce od 26 lat i zatrudniamy ponad 560 osób, z których 230 pracuje z nami ponad 11 lat. Jesteśmy profesjonalistami w tym, co robimy dlatego osiągnęliśmy pozycję lidera w naszej branży w Polsce. Chcemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania sukcesu. Würth jest rzetelnym pracodawcą, któremu zależy, aby pracownicy lubili swoją pracę i byli dumni z osiąganych wyników. Dzięki takiej polityce pracownicy chętnie wiążą się z firmą i pozostają z nami na długo.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Telefoniczne wsparcie przedstawicieli handlowych
  • Wprowadzanie zamówień do systemu oraz nadzór nad ich realizacją
  • Opieka nad bazą danych o klientach w przydzielonym regionie
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji

 

Jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe – dodatkowym atutem będzie wykształcenie techniczne
  • Minimum 2 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
  • Zaawansowaną znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
  • Zorientowanie na klienta, entuzjazm i zaangażowanie,
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole

 

Gwarantujemy Ci:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Umowę o pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Możliwość rozwoju i zdobycia nowego, ciekawego doświadczenia
  • Szeroki zakres wsparcia w okresie adaptacji na nowym stanowisku
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej

 

Naszą siłą są ludzie! Dołącz do nas!

Jeśli interesuje Cię praca w międzynarodowym, dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku oraz chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Würth Polska.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi