Opis stanowiska pracy
eBilet – lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej.
Szukamy kreatywnych oraz ambitnych osób, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.
Zapewniamy ciekawe wyzwania, wspaniałą atmosferę pracy i dużo więcej…
Zadania:
- Mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klientów (bez akwizycji), w tym m.in.:
- rozwiązywanie bieżących problemów klientów, odpowiedź na ich zapytania;
- koordynacja procesu wystawiania faktur dla klientów;
- utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji zamówień;
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz udział w projektach międzydziałowych;
- Praca w siedzibie firmy (w Warszawie), związana także z wyjazdami na miejsca wydarzeń koncertowych, sportowych, teatralnych i widowisk na terenie Polski.
Oferujemy:
- Przyjazną, nastawioną na współpracę atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sprzedaży i dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Pracę w prestiżowej lokalizacji;
- Świeże owoce oraz pyszną kawę;
- Możliwość uczestnictwa w wybranych wydarzeniach kulturalnych z oferty eBilet.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez eBilet Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne".
Wymagania
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność ładnego wysławiania się, uśmiech w głosie, komunikatywność;
- Otwartość, cierpliwość, pozytywne nastawienie, empatia;
- Doświadczenie w pracy z klientem oraz obsłudze telefonicznej będzie dodatkowym atutem;
- Biegła znajomość obsługi komputera oraz sprawność wyszukiwania informacji;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Odpowiedzialność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Mile widziana znajomość branży kulturalno-rozrywkowej.
Prezentacja firmy
eBilet Polska to lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w...
eBilet Polska to lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej. Nasz zespół stanowią młodzi, dynamiczni, kreatywni oraz ambitni ludzie, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Budujemy i rozwijamy firmę w oparciu o profesjonalizm oraz zaangażowanie naszych pracowników.
Jeżeli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych, chcesz budować swoją przyszłość wspólnie z nami i masz w sobie dużo entuzjazmu – dołącz do naszego zespołu!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/02/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta