#

Konsultant ds. obsługi klienta

 eBilet Polska Sp. z o.o.

03-901 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

eBilet – lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej.

Szukamy kreatywnych oraz ambitnych osób, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.


Zapewniamy ciekawe wyzwania, wspaniałą atmosferę pracy i dużo więcej…

 

Zadania:

  • Mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klientów (bez akwizycji), w tym m.in.:
  • rozwiązywanie bieżących problemów klientów, odpowiedź na ich zapytania;
  • koordynacja procesu wystawiania faktur dla klientów;
  • utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji zamówień;
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz udział w projektach międzydziałowych;
  • Praca w siedzibie firmy (w Warszawie), związana także z wyjazdami na miejsca wydarzeń koncertowych, sportowych, teatralnych i widowisk na terenie Polski.

 

Oferujemy:

  • Przyjazną, nastawioną na współpracę atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sprzedaży i dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Pracę w prestiżowej lokalizacji;
  • Świeże owoce oraz pyszną kawę;
  • Możliwość uczestnictwa w wybranych wydarzeniach kulturalnych z oferty eBilet.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez eBilet Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne".

Wymagania

  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność ładnego wysławiania się, uśmiech w głosie, komunikatywność;
  • Otwartość, cierpliwość, pozytywne nastawienie, empatia;
  • Doświadczenie w pracy z klientem oraz obsłudze telefonicznej będzie dodatkowym atutem;
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz sprawność wyszukiwania informacji;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Odpowiedzialność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Mile widziana znajomość branży kulturalno-rozrywkowej.

Prezentacja firmy

eBilet Polska to lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi