#

Konsultant ds. obsługi Klienta z j. niemieckim

Apo-Discounter.pl Sp. z o.o.

Wrocław, 50-570, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Twoje obowiązki:

  • Profesjonalna, zgodna ze standardami firmy telefoniczna i mailowa obsługa Klienta
  • Wsparcie klientów: przyjmowanie i modyfikowanie zamówień, przyjmowanie reklamacji, pomoc w obsłudze stron internetowych
  • Obsługa paneli administracyjnych sklepów online

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Możliwość używania języków obcych w codziennej pracy
  • Szkolenie wdrażające w Niemczech
  • Płaska struktura organizacyjna (nie jesteśmy korporacją)
  • Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • Benefity (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, napoje)
  • Pracę w nowoczesnym biurze we Wrocławiu

Wymagania

 

  • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną konwersację z klientem niemieckojęzycznym (poziom C1)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (swobodne posługiwanie się Outlook, Word i Excel bez zaawansowanych funkcji)
  • Wysoko rozwiniętych kompetencji społecznych i nienagannej kultury osobistej,
  • Chęć do pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 i 10-18, oraz 1 sobota w miesiącu)

 

Mile widziane:

 

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w pracy z systemami CMS oraz online Chat (userlike, LiveChat)

Prezentacja firmy

Nasza marka apo.com to jedna z największych i najnowocześniejsza apteka ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 500PLN - 5 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi