Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną konwersację z klientem niemieckojęzycznym (poziom C1)
Dobra znajomość pakietu MS Office (swobodne posługiwanie się Outlook, Word i Excel bez zaawansowanych funkcji)
Wysoko rozwiniętych kompetencji społecznych i nienagannej kultury osobistej,
Chęć do pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 i 10-18, oraz 1 sobota w miesiącu)
Mile widziane:
Dobra znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w obsłudze Klienta
Doświadczenie w pracy z systemami CMS oraz online Chat (userlike, LiveChat)
Prezentacja firmy
Nasza marka apo.com to jedna z największych i najnowocześniejsza apteka ...
Nasza marka apo.com to jedna z największych i najnowocześniejsza apteka internetowa działająca na terenie Niemiec. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów aptecznych odbiorcom indywidualnym. Z sukcesem działamy od ponad 10 lat oferując naszym klientom szybką i profesjonalną obsługę. Należące do nas sklepy internetowe to m. in. apo-discounter.de, apo-discounter.pl, apotheke.de, apotheke.at, apolux.de i kilka innych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
01/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 500PLN - 5 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?