Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta w firmie motoryzacyjnej
Opis stanowiska:
- rozmowa telefoniczna z klientami firmy
- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
- zbieranie informacji o potrzebach klientów
- przekazanie informacji o nowym programie
Wymagania:
- dyspozycyjność czasowa w godzinach 8-16 do końca września
- status studenta
- komunikatywność
- łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
- znajomość obsługi komputera - MS Office
- kreatywność, dobra dykcja (miły głos)
Oferujemy:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- umowę zlecenie
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka godzinowa)
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.