• Obsługa rozmów przychodzących dotyczących produktów i usług Firmy Telekomunikacyjnej
• Przekazywanie informacji na temat faktur i płatności Klientów
• Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z Klientem dotyczącej Sieci Komórkowej
• Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
• Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach Klientów.
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wynagrodzenie godzinowe (13 zł brutto)
• Możliwość uzyskania premii i prowizji
• Możliwość skorzystania z benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, atrakcyjne oferty ubezpieczeń)
• Możliwość awansu oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta
• Możliwość pogodzenia nauki w systemie zaocznym z pracą
• Pracę dla wiodącej Firmy Telekomunikacyjnej
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.