#

Konsultant ds obsługi informacji lotniczej

Klient serwisu

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Telefoniczna obsługa klientów firmy z branży lotniczej w zakresie informacji o odlotach i przylotach samolotów,

informowanie klientów w przypadku zakłóceń rejsów,

informowanie o ofercie handlowej firmy,

dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon (po odbytym kursie),

zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacyjnych firmy z branży lotniczej.

Wymagania

Dobra dykcja, - umiejętność poprawnego wysławiania się,

Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu zapewniającym swobodną komunikację,

Mile widziana znajomość dodatkowych języków obcych.

Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,

Odporność na stres,

Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

Akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).

Wymagana dyspozycyjność umożliwiającą wykonanie 0,75-1 etat.



Niezbędny aktualny status ucznia studenta.

Praca na umowę zlecenia,

Praca w Warszawie na Okęciu,



Prosimy o odpwiedzi osoby dyspozycyjne do rozpoczęcia współpracy w trybie natychmiastowym i akceptujące powyższe warunki.

Prezentacja firmy

Klient serwisu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2013
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi