Telefoniczna obsługa klientów firmy z branży lotniczej w zakresie informacji o odlotach i przylotach samolotów,
informowanie klientów w przypadku zakłóceń rejsów,
informowanie o ofercie handlowej firmy,
dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon (po odbytym kursie),
zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacyjnych firmy z branży lotniczej.
Dobra dykcja, - umiejętność poprawnego wysławiania się,
Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu zapewniającym swobodną komunikację,
Mile widziana znajomość dodatkowych języków obcych.
Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,
Odporność na stres,
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).
Wymagana dyspozycyjność umożliwiającą wykonanie 0,75-1 etat.
Niezbędny aktualny status ucznia studenta.
Praca na umowę zlecenia,
Praca w Warszawie na Okęciu,
Prosimy o odpwiedzi osoby dyspozycyjne do rozpoczęcia współpracy w trybie natychmiastowym i akceptujące powyższe warunki.
Klient serwisu
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.