Oferowana praca jest pracą zdalną wykonywaną z domu na własnym sprzęcie komputerowym.
Obowiązki pracownika na oferowanym stanowisku:
- nawiązywanie kontaktów telefonicznych z potencjalnymi klientami
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- aktualizacja bazy danych kontaktowych klientów
- nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami
- przedstawianie oferty handlowej
- aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług
- umawianie spotkań handlowych i rekrutacyjnych
- udzielanie informacji przez telefon oraz w formie elektronicznej
- umiejętność obsługi komputera, w tym:
1) sprawne posługiwanie się narzędziami systemowymi systemu Windows2) obsługa programów biurowych
3)obsługa przeglądarek www
Firma ZIELINET świadczy usługi telefonicznej obsługi klienta bizn... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.