Opis stanowiska pracy

 

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:

1) Opracowanie taktycznego planu rozwoju firmy, opartego na strategicznym celu.

2) Rozwój pozycji rynkowej Spółki. Zapewnienie konkurencyjności firmy (czyli wszelkie wskazówki marketingowe).

3) Zarządzanie i nadzór nad bieżącą działalnością Spółki.

4) Planowanie i nadzór nad realizacją celów budżetowych.

5) Reprezentować i chronić interesy Spółki w obszarze działalności zewnętrznej oraz w samej firmie.

6) Organizacja i kontrola terminowego składania do odpowiednich agencji rządowych dokumentów księgowych i sprawozdawczych oraz obowiązkowych płatności i opłat.

7) Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność finansową przedsiębiorstwa.

8) Optymalizacja kosztów działalności- dążenie do uzyskania optymalnej efektywności i rentowności.

9) Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy.

10) Podpisywanie umów i innych formalnych dokumentów.

11) Opracowanie i wdrożenie struktury poziomej i pionowej Spółki, przepisów dotyczących interakcji opisów stanowisk, kryteriów dla pracy personelu na stanowiskach.

12) Zapewnia wybór, rozmieszczenie i szkolenie personelu, kontroluje wykonywanie oficjalnych obowiązków przez pracowników.

13) Składanie sprawozdań z realizacji celów Spółki.

 

Od kandydata oczekujemy:

1) Wyższe wykształcenie (ekonomia, zarządzanie).

2) Umiejętności zarządzania czasem, samoorganizacji, praca mająca na celu osiągnięcie rezultatów.

3) Оdpowiedzialność za wyniki ich działań.

4) Znajomość rynku pracy i zasady przyjmowania personelu. doświadczenie w zarządzaniu musi być przez co najmniej dwa lata.

5) Doświadczenie w zarządzaniu taktycznego, doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, działem lub firmą.

6) Umiejętności opracowywania i wdrażania taktycznego planu biznesowego

7) Znajomość zagadnień prawnych związanych z zarządzaniem spółkami prawa handlowego

8) Doskonałe umiejętności organizacyjne, czasowe i komunikacyjne

9) Doskonałe umiejętności w posługiwaniu się programami biurowymi i Internetem

10) Znajomość języka Polskiego, literatury, biznesu, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego - jest mile widziana

11) Prawo jazdy kategorii B

12) Posiadanie własnego auta, jest mile widziane

13) Osobiste cechy: optymizm i radość z życia

 

Gwarantujemy:

1) Przyzwoity poziom wynagrodzenia

2) System wysokich składek od wyników i osiągnięć

3) Zwiedzanie zaawansowanych kursów zarządzania firmą

4) Przyjazna atmosfera

5) Możliwość wyboru własnego zespołu

 

Wymanane dokumenty :

1) List motywacyjny,

2) Curriculum Vitae,

3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,

4) Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach, jeśli są konieczne do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności.

Prezentacja firmy

Agencja pracy i doradztwa personalnego

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Wynagrodzenie
5 600PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi