InterKadra Sp. z o.o.
Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Kierownik zmiany

Miejsce pracy: Częstochowa

OPIS STANOWISKA

  • stały nadzór nad terminowym wykonaniem planu produkcji;
  • kontrola przebiegu procesu produkcji ( zgodność z recepturami technologicznymi);
  • rzetelne i systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z produkcją;
  • odpowiedzialność za właściwą organizację pracy podczas zmian;
  • sprawdzanie jakości surowców;
  • zapewnienie surowców i materiałów do bieżącej produkcji;
  • zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w nadzorowanym obszarze;
  • szkolenia stanowiskowe dla nowych pracowników;
  • dbałość o utrzymanie sprawnego stanu maszyn i urządzeń ; współpraca w tym zakresie z Działem
  • Utrzymania Ruchu;
  • przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ oraz innych wewnętrznych przepisów Spółki: zarządzeń,
  • instrukcji, procedur, regulaminów, harmonogramów, Planu Sanitarnego, ustaleń itp., w tym związanych z Systemami Zarządzania Jakością ( w tym HACCP).
  • realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.

WYMAGANIA

  • min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • min. wykształcenie na poziomie średnim ( preferowane wykształcenie wyższe z zakresu technologii żywności/biotechnologii lub pokrewne );
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawne działanie w środowisku produkcyjnym (mile widziane
  • doświadczenie w przemyśle spożywczym);
  • praktyczna znajomość systemów zarządzania jakością w obszarze BRC/IFS/HACCP;
  • dobra znajomość środowiska MS-Office;
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole;
  • gotowość do pracy w systemie 3–zmianowym, docelowo 4-brygadowym;
  • pasja, zaangażowanie i entuzjazm w działaniu;
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu;
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracji na realizacji celów;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY

  • pracę w nowopowstałej, zautomatyzowanej piekarni w okolicach Częstochowy;
  • łatwy dojazd do miejsca pracy, dzięki lokalizacji przy DK1;
  • stałą pracę z możliwością rozwoju osobistego oraz podnoszenia kwalifikacji;
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie;
  • bardzo dobre warunki pracy;
  • możliwość zdobycia lub pogłębienia dotychczasowego doświadczenia.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
InterKadra Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi