Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Opis zadań na stanowisku:
• nadzór nad realizacją otrzymanych zleceń napraw w zakresie usuwania uszkodzeń usług oferowanych przez Orange Polska
• planowanie działań zapewniających wymaganą dostępność sieci oraz ciągłość eksploatacyjna
• zapewnienie wykonania prac zgodnie z założeniami projektowymi oraz budżetem
• stały nadzór nad terminowością, wydajnością i jakością wykonywanych zadań
• zarządzanie podległym zespołem monterskim, ocena jakości pracy, wspieranie ich rozwoju
• organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy
• nadzorowanie identyfikacji problemów oraz podejmowanych działań w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
• nadzór nad poprawnym rozliczeniem materiałowym i budżetem
Oczekiwania wobec kandydatów:
• wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane telekomunikacyjne
• doświadczenie w kierowaniu co najmniej 10 osobowym zespołem pracowników technicznych
• samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
• umiejętność rozwiązywania problemów
• umiejętność kierowania zespołem oraz organizowania pracy swojej i innych
• orientacja na wynik
• dobra znajomość środowiska MS Office
• prawo jazdy kat. B
• doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
• umiejętność czytania planów i szkiców sytuacyjnych
Oferujemy:
• zatrudnienie na umowę o pracę lub samozatrudnienie
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dobre warunki płacowe
• system pracy równoważny
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?