Promod Polska Sp. z o.o.

KIEROWNIK SKLEPU

Główne zadania :

Animowanie ekipy oraz zwiększanie obrotu sklepu poprzez pozyskiwanie nowych klientów, zaspokajanie potrzeb klientów i budowanie długotrwałych relacji.

Zadania:

  • Gwarantuje wysoki poziom obsługi klienta w sklepie,
  • Motywuje zespół do osiągania celów sprzedażowych,
  • Rozwija kompetencje i umiejętności pracowników ,
  • Rekrutuje i szkoli nowych pracowników,
  • Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i polityką firmy,
  • Dba o atrakcyjną i handlową prezentację kolekcji w swoim sklepie respektując politykę merchandisingu firmy,
  • Odpowiada za kwestie administracyjne ( m.in. grafik pracy).

 Profil poszukiwanej osoby:

  • doświadczeniem na stanowisku managerskim,
  • z wykształceniem wyższym,
  • energicznej, kreatywnej, dobrze zorganizowanej.
Promod Polska Sp. z o.o.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi