Opis stanowiska pracy

  • Profesjonalna obsługa Klientów serwisu samochodowego
  • Profesjonalne doradztwo techniczne dla Klienta w zakresie napraw serwisowych
  • Dbanie o dobre relacje z klientami
  • Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Nadzór nad terminową i efektywną realizacją procesu napraw,
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem podległych pracowników

 

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży motoryzacyjnej
  • bardzo odbra znajomość zagadnień technicznych dotyczących budowy i eksploatacji samochodów
  • rzetelność, sumienność, uczciwość, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem

 

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym zespole i serwisie o wieloletniej tradycji
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjny system wynagradzania

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Ssang Yong, Renault i Dacia. Grupa Wiec... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Motoryzacja / Automotive, Praca Obsługa klienta, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi