#

Kierownik Sekretariatu w Kancelarii POGODA GŁADKI GRZESIEK Sp. k.

Pogoda Gładki Grzesiek Sp. k.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Kancelaria POGODA GŁADKI GRZESIEK Sp. K. z siedzibą w Krakowie, jest spółką prawniczą świadczącą swe usługi na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorców, instytucji publicznych oraz osób prywatnych.

 

Aktualnie, Kancelaria poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik Sekretariatu.

 

 Zakres obowiązków:

- dbałość o sprawne funkcjonowanie sekretariatu,

 

- koordynowanie pracy biura,

- Organizacja delegacji służbowych pracowników,

- zapewnienie właściwego przepływu informacji,

- współpraca z pracownikami kancelarii oraz z księgowością,

- składanie oraz koordynowanie zamówień na potrzeby kancelarii,

- prowadzenie oraz nadzorowania kalendarza,

- koordynacja obiegu dokumentów (pism, poczty przychodzącej i wychodzącej),

- profesjonalna pomoc w obsłudze klientów.

 

 Oferujemy:

- możliwość pracy w młodym zespole w szybko rozwijającej się Kancelarii o uznanej pozycji na rynku,

- dynamiczne środowisko pracy,

- możliwość uzyskania stabilnego zatrudnienia,

- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.

 

 Uprzejmie prosimy o nieskładanie aplikacji niespełniających powyższych warunków.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kancelaria zastrzega sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

Wymagania

Oczekiwania:

- wyższe wykształcenie (preferowany kierunek – Administracja),

- praktyczna znajomość pakietu MS Office,

- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,


- wysoka kultura osobista,


- samodzielność i doskonała organizacja pracy,

- umiejętność zarządzania czasem,

- skrupulatność i sumienność,

- asertywność,

- odporność na stres.

Prezentacja firmy

POGODA GŁADKI GRZESIEK Sp.k. <br/> <br/>MyLO POGODA GŁADKI GRZESIEK t... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
1 850PLN - 2 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi