Opis stanowiska pracy
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym SączuKomendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik sekcjiKarpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- organizacja i nadzór pracy podległych pracowników w zakresie przydzielonych zadań
- nadzór nad prowadzonymi postępowaniami o udzielenia zamówienia publicznego oraz koordynowanie działań innych pracowników współdziałających w procesie udzielania zamówienia publicznego
- prowadzenie kontroli realizacji zamówień publicznych dokonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Karpackiego Oddziału SG zgodnie z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi aktami normatywnymi
- opracowywanie i proponowanie rozwiązań w zakresie zapytań do specyfikacji, składanych wyjaśnień wykonawców, rozstrzygnięć protestów i odwołań z uwzględnieniem bieżącego orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz opinii prawnych
- sporządzanie planu zamówień publicznych i planu finansowo-rzeczowego oraz ich bieżące koordynowanie
- opracowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych
- organizowanie i prowadzenie szkoleń bieżących z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Sekcji oraz pracowników komórek merytorycznych KaOSG powoływanych do komisji przetargowychprowadzenie postępowań o zamówienie publiczne
- prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane .
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 184153166, 184153278.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych i orzecznictwa w tym zakresie, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność argumentowania
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- biegła obsługa programów pakietu MS Office
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem
- doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej
- ukończenie kursów i szkoleń w zakresie zamówień publicznych
- dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenia postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego związanego z kierowaniem zespołem pracowniczym oraz pracy w jednostkach budżetowychkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia kursówkopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, o ile kandydat je posiadaDokumenty należy złożyć do: 2017-01-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu