Zasadniczym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie prowadzenie robót budowlanych, współpraca i współdziałanie z Menadżerem Projektu z wysoką orientacją na cel. W szczególności będzie odpowiedzialny za:
1. Bieżącą analizę i planowanie w zakresie zapotrzebowania niezbędnych zasobów ludzkich, materiałowych i sprzętowych;
2. Zarządzanie robotami / zasobami zaangażowanymi w realizację inwestycji;
3. Czynne zarządzanie robotami – kierowanie strategiczne i operacyjne pracą podległych pracowników i sprzętu ciężkiego;
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów, kontrola budżetu inwestycji;
5. Przygotowywanie raportów i sprawozdań, prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej oraz korespondencji budowy;
6. Kontrolowanie i rozliczanie zakresu robót objętych kontraktem;
7. Kreowanie dobrej atmosfery na budowie i dobrych relacji z klientem;
Kandydaci powinni posiadać następujące kompetencje:
1. Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz innych osób;
2. Umiejętność planowania strategicznego, operacyjnego i optymalizacji procesów;
3. Umiejętność zarządzania sprzętem ciężkim;
4. Umiejętność wyznaczania celów i elastycznej zmiany priorytetów;
5. Wiedza oraz predyspozycje lidera;
6. Wysoka ambicja i nastawienie na cel;
7. Wysoki poziom wiedzy teoretycznej z budownictwa drogowego, robót ziemnych;
8. Biegła obsługa komputera (oprogramowanie MS Office, AutoCAD);
9. Mile widziana wiedza z budownictwa kubaturowego;
10. Wiedza praktyczna wynikająca z min. 2 letniego doświadczenia;
11. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
12. Prawo jazdy kat. B;
Profil kandydata:
1. Studia wyższe – budownictwo drogowe lub pokrewne.
2. Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub 3 letnie doświadczenie na budowie (roboty ziemne oraz drogowe);
Firma z Krakowa specjalizująca się w robotach ziemnych oraz drogowych.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.