Opis stanowiska pracy
Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:
Kierownik Regionalny ds. Rozwoju
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Profesjonalne zarządzanie podległym zespołem Kierowników ds. Sprzedaży oraz Przedstawicieli Finansowych, w tym również: rekrutacja, ocena, szkolenie i rozwój oraz motywowanie pracowników
- Realizacja planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań
- Rozwój siatki sprzedaży oraz nowych terenów
- Raportowanie efektów pracy własnej oraz całego zespołu sprzedaży
- Przygotowywanie raportów i analiza wyników sprzedaży i innych
- Współpraca z innymi oddziałami firmy
- Dbanie o wizerunek Firmy na podległym terenie
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży finansowej
- Prawa jazdy kat. B
- Umiejętności planowania i realizacji zadań
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- Zdolności przywódcze i negocjacyjne
- Gotowość do podróży służbowych, dyspozycyjność
- Umiejętność budowania dobrych relacji międzyludzkich
- Wysokie zdolności komunikacyjne
- Odporności na stres
- Umiejętności obsługi komputera (MS Office, Excel)
W zamian za zaangażowanie i wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon kom.) oraz możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w dynamicznej rozwijającej się firmie notowanej na Giełdzie NewConnect.
Prezentacja firmy
Pośrednictwo Finansowe. <br/>Udzielanie pożyczek gotówkowych klie...
Pośrednictwo Finansowe.
Udzielanie pożyczek gotówkowych klientom indywidualnym w oparciu o ustawę o kredycie konsumenckim.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Finanse