Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki

Aktualnie do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy ambitnych, zmotywowanych do osiągnięcia sukcesu oraz gotowych na wyzwania osób na stanowisko:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za funkcjonowanie podległych biur On-site, rozwiązywanie problemów, realizację zamówień kluczowych Klientów oraz wdrażanie programu Adecco Adjust.
Do głównych obowiązków należy:

•Odpowiedzialność za całość spraw dotyczących obsługi Klienta
•Identyfikacja potrzeb Klienta oraz ocena potencjału i możliwości rozwoju, a także zmian trendów na rynku
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientem
•Bieżące wsparcie i doradztwo dla Klienta w zakresie zarządzania personelem
•Prowadzenie projektów rekrutacyjnych zgodnie z aktualnymi potrzebami Klienta
•Zarządzanie podległym zespołem, definiowanie celów, stały rozwój kompetencji zespołu
•Realizacja założonych celów budżetowych oraz jakościowych
•Wdrażanie i realizacja programu Adecco Adjust
•Rozwijanie metod pozyskiwania kandydatów
•Zarządzanie kluczowymi wskaźnikami, m.in. rotacji, absencji, godzin nadliczbowych itp.
•Sporządzanie analiz i raportów oraz prezentowanie wniosków i zaleceń

Aplikujący kandydaci powinni spełniać poniższe oczekiwania:

•Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacji masowych
•Doświadczenie w budowaniu zespołów oraz zarządzania personelem
•Doświadczenie w zarządzaniu Klientem w ramach usługi On-site
•Znajomość zagadnień z zakresu standardów funkcjonowania całego procesu obsługi klienta
•Umiejętność sporządzania analiz oraz prezentowania wyników i zaleceń w zakresie zarzadzania personelem tymczasowym
•Ukierunkowanie na osiąganie wyników oraz konsekwencja w realizacji założonych celów
•Umiejętność skutecznego działania w realiach zmieniającego się rynku oraz umiejętność strategicznego myślenia
•Umiejętność delegowania zadań i egzekwowania celów
•Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
•Odporność na stres
•Wykształcenie wyższe
•Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
•Znajomość obsługi programów MS Excel oraz MS Power Point
•Prawo jazdy kat. B

Z naszej strony oferujemy:

•Ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się strukturze On-site
•Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
•Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
•Atrakcyjne warunki zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny)

Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi