Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Koordynacja, planowanie oraz organizacja wszystkich kroków projektu tłumaczeniowego od początku do końca
Dotrzymywanie terminów
Nadzór nad każdym etapem tłumaczenia/korekty/zapewnienia jakości
Zarządzanie budżetem projektu (marża)
Podstawowa księgowość
Współpraca z pozostałymi działami VeroLingu
Planowanie regularnych badań zadowolenia klienta
Audyt kompletności projektu
Efektywna komunikacja zarówno z klientami, jak i dostawcami
Wymagania
Umiejętność pracy zespołowej, a co za tym idzie — zapewnienie należytej finalizacji projektów w Biurze Tłumaczeń VEROLING
Efektywne zarządzanie czasem
Dążenie do nauki nowych rzeczy, gotowość do podejmowania wyzwań i zorientowanie na sukces
Wielozadaniowość i umiejętność rozwiązywania problemów
Płynny angielski (doskonała znajomość w mowie i piśmie)
Doskonała umiejętność komunikacji oraz negocjacji
Ukierunkowanie na usługi
Kreatywność oraz umiejętność znajdowania niestandardowych rozwiązań
Dużym plusem jest znajomość innych języków obcych (poza angielskim)
Prezentacja firmy
Klienci Biura Tłumaczeń VEROLING to duże międzynarodowe spółki oraz wyma...
Klienci Biura Tłumaczeń VEROLING to duże międzynarodowe spółki oraz wymagające lokalne przedsiębiorstwa. Wszystkich łączy jedno — otrzymują od nas dopasowane usługi, które umożliwiają im szybszy rozwój, wzrost sprzedaży i sukces.
Przykładamy na co dzień olbrzymią wagę do relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Przestrzegając ogólnie przyjętych wartości oraz norm branżowych dbamy o to, aby być przedsiębiorstwem „fair play” i uwzględniać społeczną odpowiedzialność. Dotyczy to wszystkich grup naszych interesariuszy: klientów, pracowników, partnerów biznesowych oraz lokalnych społeczności, wśród których działamy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/12/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?