- zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej,
- nadzór nad jakością, terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem,
- tworzenie i kontrolowanie budżetu projektu,
- analiza oraz weryfikacja dokumentacji technicznej,
- koordynacja pracy własnego zespołu i podwykonawców,
- sporządzanie dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie,
- nadzór na wykonywanymi w ramach projektu zadaniami,
- nadzór nad zamówieniami i zakupami,
- bezpośredni kontakt i współpraca z inwestorami oraz podwykonawcami.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 3-letnie doświadczenie na stanowisku,
- znajomość obsługi pakietu Office,
- kreatywność, zaangażowanie, umiejętność prowadzenia negocjacji, dyspozycyjność, uczciwość.
Przedsiębiorstwo Instalacyjne \\\"PRIM\\\" SA w Ełku zostało zało... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.