Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
koordynacja procedur administracyjnych oraz wszelkich prac związanych z realizacją kontraktów budowlanych,
nadzorowanie procesów wyboru wykonawców, budżetowania oraz rozliczania kontraktów wykonawczych,
współpraca z projektantami oraz wykonawcami,
nadzorowanie prac projektowych oraz jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i sztuką budowlaną,
analiza harmonogramu i postępu wykonywanych prac,
analiza dokumentacji technicznej i kosztów budowy,
optymalizacja rozwiązań projektowych,
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej,
negocjowanie warunków umów i projektów,
reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbanie o jej wizerunek,
wsparcie w pozyskiwaniu nowych inwestycji,
dbanie o relacje biznesowe z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami.
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności,
uczestnictwo w prestiżowych i unikatowych inwestycjach.
wyższe wykształcenie w zakresie budownictwa,
uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń,
ok. 5 lat doświadczenia z czego min. 3 lata na podobnym stanowisku,
mobilność,
sumienność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Mile widziane:
umiejętność szacowania kosztów realizacji inwestycji,
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń,
znajomość min. na poziomie podstawowym programu Solidworks.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?