In Temporis Polska Sp. z o.o.

Kierownik produkcji

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: woj. podkarpackie

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe inżynierskie

Branża: Praca Praca na produkcji

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Kierownik Produkcji

Zadania:

  • Zarządzanie zakładem produkcyjnym (150 osób ) oraz współpraca z działami centrali firmy (zakupy, planowanie produkcji, HR, sprzedaż i marketing);
  • Odpowiedzialność za relokację i integrację procesów produkcyjnych (w ramach projektu przeniesienia zakładu do nowej lokalizacji) i wyszkolenie umiejętności pracowników;
  • Podejmowanie strategicznych i operacyjnych decyzji oraz efektywne zarządzanie produkcją;
  • Nadzór nad systemem utrzymania i podnoszenia jakości, wydajności pracy oraz optymalizacji wszystkich procesów w obszarze organizacji produkcji i służb technicznych w podległym obszarze,
  • Bieżąca analiza, kontrola i poprawa wskaźników technologiczno-produkcyjnych i kosztowych (KPI);
  • Organizowanie produkcji i nadzór nad terminową realizacją planów produkcyjnych oraz konserwacyjnych, jakością oraz kosztami;
  • Nadzorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń;
  • Motywacja zespołu do ciągłego doskonalenia umiejętności i utrzymywanie wysokiego zaangażowania podległego zespołu.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie/inżynierii produkcji, materiałoznawstwo lub pokrewne.
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (pożądane doświadczenie w produkcji seryjnej/wieloasortymentowej o dużym udziale prac montażowych);
  • Doświadczeniem w zakresie m.in.: samodzielnego zarządzania przedsięwzięciami i projektami, transferu produkcji, planowania pracy, organizacji i optymalizacji procesów produkcji, restrukturyzacji itp.;
  • Znajomość stosowania narzędzi Lean (smed, 5S, VSM);
  • Doskonałe zdolności interpersonalne i umiejętności menadżerskie;
  • Nastawienie na współpracę i elastyczność w budowaniu relacji z pracownikami;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i ustalania priorytetów pracy;
  • Biegłość w obsłudze komputera (MS Office), znajomość systemów klasy ERP.

Klient oferuje:

  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę.
  • Możliwość realnego wpływania na rozwój firmy.
  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi