Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: PoznańObowiązki:
- zarządzanie zespołem operacyjnym oddziału: spedytorami, pracownikami obsługującymi klientów, magazynierami,
- dbałość o rozwój i motywowanie zespołu oraz zarządzanie wydajnością pracy,
- kontrola i wsparcie oddziału w realizacji celów operacyjnych,
- raportowanie, tworzenie podsumowań i zestawień,
- odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego we współpracy z dyrektorem handlowym oraz realizację budżetu kosztowego,
- rozwój biznesu, nawiązywanie długofalowych relacji z klientami,
- nadzór nad krytycznymi aspektami planu finansowego oddziału (roczny budżet i jego okresowe korekty),
- dbałość o terminowe i wydajne wykonywanie zadań przy zachowaniu zgodności z wymogami.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie,
- minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży logistycznej,
- wytrwałość oraz determinacja w realizacji założonych celów i nowych wyzwań,
- umiejętność strategicznego myślenia,
- dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu,
- komunikatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- kreatywność, operatywność i dynamika w działaniu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- ciekawy system premiowy,
- pakiet benefitów,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- praca w dynamicznym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.