Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Kierownik oddziału kontenerów (m/k)
Miejsce pracy: RadzionkówObowiązki:
- efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
- odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
- aktywna windykacja należności od klientów,
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy transportowe i montażowe),
- bieżące raportowanie.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
- doświadczenie sprzedażowe,
- mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- umiejętność obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- mozliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
- wszelkie koniecze do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
- dodatkowę prywatną opieke medyczną oraz świadczenia socjalne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.