#

Kierownik logistyki/Logistics manager (m/k)

Trenkwalder

Legnica, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik logistyki/Logistics manager (m/k)

Miejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie planów produkcyjnych długo i krótko terminowych dla Zakładów Automotive poprzez analizę wydajności poszczególnych obszarów produkcyjnych,
  • optymalizacja zapasów, komponentów i wyrobów gotowych poprzez jej zwiększanie lub redukcję, zgodnie z wyznaczonymi celami,
  • odpowiedzialność za łańcuch dostaw poprzez zarządzanie dostawcami, przyjęciem towarów, magazynowaniem i wysyłką,
  • realizacja celów budżetowych poprzez redukcję kosztów logistycznych i akceptowanie faktur do wyznaczonej wysokości, a także przygotowywanie prognoz sprzedaży,
  • ustalanie, nadzorowanie i raportowanie wskaźników KPI, a także reagowanie na zauważone w nich odstępstwa,
  • przygotowywanie działu do audytów i wizyt klientów poprzez realizację wymagań klientów,
  • odpowiedzialność za transporty specjalne do klientów lub od dostawców poprzez decydowanie i zatwierdzanie określonych ilości wychodzących lub przychodzących do firmy,
  • odpowiedzialność za funkcjonowanie działu logistyk, poprzez organizację kadry kierowniczej i zarządzanie jej pracą,
  • optymalizacja przepływu zewnętrznego i wewnętrznego zgodnie z wytycznymi systemu WPS.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu logistyki,
  • minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu logistyką i magazynem w branży automotive,
  • znajomość obszaru łańcucha dostaw, warunków dostaw INCOTERMS, praktyczna znajomość LFMEA, znajomość specyficznych wymagań klienta oraz zasad zarządzania gospodarką materiałową,
  • znajomość obsługi MS Excel, SAP - moduł MM/ PP/ SD
  • znajomość zagadnień: inventory, DOH, DIO, obsolete,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność zarządzania kryzysowego, praktycznego wykorzystania i optymalizacji pracy w SAP, analizy sytuacji i wdrażania usprawnień w podległych obszarach,
  • wykazywanie zdolności do planowania własnej pracy pod katem ciągłej poprawy wyników zakładu,
  • poczucie obowiązku w kreowaniu nowych rozwiązań poprawiających fabrykę - pro aktywność,
  • komunikatywność, zaradność, wytrwałość w dążeniu do celu, odporność na stres, dynamizm w działaniu, praca w zespole, skrupulatność, jasne stawianie celów, umiejętność zarządzania pracownikami i ich motywowania, a także delegowania.

Oferujemy:
  • umowę o pracę bezpośrednio z firmą,
  • pracę w renomowanej firmie, z kapitałem zagranicznym,
  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • system premiowy,
  • dofinansowanie wakacji.
  • dodatki i bony świąteczne,
  • prywatną opieka medyczna Medicover,
  • kartę MultiSport,
  • spotkania integracyjne,
  • pikniki rodzinne z wieloma atrakcjami,
  • dofinansowane stołówki,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  • program emerytalny.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi