Naszym Klientem jest sieć sklepów z branży DIY, dla której poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Logistyki ds. Współpracy z DostawcamiMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii Supply Chain w obszarze współpracy z dostawcami. Gwarantuje integrację łańcucha dostaw naszego Klienta z dostawcami oraz przygotowuje i wdraża rozwiązania, które ją usprawniają.
Zakres obowiązków:
- Kierowanie i nadzór nad procesami i projektami w ramach podległego obszaru współpracy z dostawcami
- Negocjacje z dostawcami oraz egzekwowanie dostaw we właściwej ścieżce logistycznej
- Zapewnienie serwisu dostawców w zakresie dostępności produktów i dostaw zgodnych z zamówieniami i terminowością
- Koordynacja prac w ramach łańcucha dostaw - w tym ustalenie strategii przepływu w łańcuchu dostaw dla zdefiniowanych grup produktów w celu zagwarantowania terminowych i kompletnych dostaw do magazynu
- Dostosowanie łańcucha dostaw po stronie dostawcy do rotacji produktu i jego cyklu życia
- Rozwój i optymalizacja wskaźników zarządzania łańcuchem dostaw oraz kontrola działań jakościowych i ilościowych
- Wdrażanie nowych systemów współpracy z dostawcami (EDI, RFID itp.)
- Współpraca z merchendisingiem i Działem Zakupów, Działem Logistyki Sklepów w obszarze wprowadzenia opakowań produktów adekwatnych dla sieci sklepów, ergonomii zatowarowania i rotacji produktu
- Prowadzenie negocjacji zakupu sprzętu niezbędnego dla logistyki (wózki widłowe, paleciaki, folia, etc)
- Monitorowanie sytuacji logistycznej dostawców, poprzez zbieranie i analizę danych oraz tendencji rozwojowych w łańcuchach dostaw na rynku
- Realizacja strategicznych projektów biznesowych i inwestycyjnych w obszarze Supply Chain
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i organizacjami branżowymi
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności współpracy w łańcuchu dostaw oraz skuteczności wdrożonych rozwiązań
Wymagania:
- Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze SCM, w tym co najmniej 4 lata na stanowisku kierowniczym mile widziane firmy z branży DIY, retail
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację – warunek konieczny
- Wyższego wykształcenia (ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie produkcją)
- Doświadczenie w zarządzaniu strukturami i zespołami SCM
- Wiedza specjalistyczna z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw
- Wiedza z zakresu analizy ryzyka i analizy opłacalności projektów
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
- Zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym umiejętności budowania partnerskich relacji biznesowych
- Zdolności analityczne, systematyczność, dokładność, sumienność
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Uczciwość, wysoka etyka zawodowa oraz kultura osobista
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w organizacji o wysokich standardach i silnej pozycji na rynku w branży DIY
- Samochód służbowy
- Premie roczną oraz kwartalną
- Ubezpieczenie medyczne
- Udział w zyskach firmy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.