Kierownik / koordynator zespołu telefonicznej obsługi klienta
Od: Human Resources Poland Sp. z o.o.Miejsce pracy: Knurów
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Kadra zarządzająca
Human Resources Poland, to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Dla Naszego Klienta, firmy dostarczającej usługi multimedialne klientom indywidualnym i biznesowym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kierownik / koordynator zespołu telefonicznej obsługi klienta
Pracując na tym stanowisku będziesz:
- Zarządzać pracą kilkuosobowego zespołu Biura Obsługi Klienta/ Contact Center,
- Odpowiadać za realizację założonych celów biznesowych oraz za obsługę klienta na wysokim poziomie przekładającą się na pozytywny wizerunek firmy,
- Odpowiadać za proces sprawnej realizacji zamówień, zgłoszeń serwisowych i innych kwestii zgłaszanych przez klientów,
- Oceniać podległych pracowników, monitorować rozmowy w celu poprawy jakości, zminimalizowania błędów i śledzenia wydajności operacyjnej,
- Motywować zespół oraz doskonalić posiadane przez podległych pracowników umiejętności, przeprowadzając coaching oraz szkolenia,
- Nadzorować proces wdrażania nowych konsultantów,
- Uczestniczyć w procesie tworzenia procedur wewnętrznych,
- Koordynować proces obsługi klienta we współpracy z działem technicznym i serwisem terenowym.
Oczekujemy od Ciebie:
- Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta /Call Center/Contact Center,
- Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych,
- Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/Call Center,
- Umiejętności zarządzania zespołem,
- Wysokiego poziomu kultury osobistej,
- Nastawienia na realizację celów,
- Doskonałej organizacji pracy własnej i innych
- Kreatywności w rozwiązywaniu problemów.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju osobistego,
- Płacę podstawową plus premię uzależnioną od wyników pracy,
- Dużą samodzielność działania,
- Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze.