Opis stanowiska pracy
Firma BMJ Doradztwo Personalne od 20 lat świadczy usługi rekrutacji i doradztwa w zakresie polityki HR dla firm (szkolenia, audyty personalne i organizacyjne, coaching), wspiera i pomaga menadżerom w ich rozwoju zawodowym (treningi indywidualne, coaching), doradza, jak efektywnie szukać pracy i budować swoją karierę zawodową.
Obecnie naszym Klientem jest firma produkcyjna z branży spożywczej, która ma swoją siedzibę w północno-środkowej części Polski. W związku z ciągłym rozwojem firmy do nowoczesnego zakładu produkcyjnego na Pomorzu poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Kierownik Kontroli Jakości i Systemu Zarządzania Jakością
nr ref.: BMJ/KKJ/09
Miejsce pracy: Koszalin
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zapewnienie maksymalnej efektywności funkcjonowania systemów zarządzania jakością w firmie oraz opracowywanie procedur i mechanizmów jakościowych wewnątrz firmy.
Zadania:
- koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości,
- tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów,
- nadzór nad realizacją działań korygujących i zapobiegawczych z audytów wewnętrznych SZJ, certyfikujących, produkcyjnych oraz ocena ich skuteczności,
- nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania, Jakością (SZJ)
- merytoryczny nadzór nad działami Firmy w sprawach dotyczących utrzymania i rozwoju SZJ,
- monitorowanie parametrów jakościowych w wytwarzanych produktach,
- reprezentowanie Firmy na zewnątrz w sprawach dotyczących Zarządzania, Jakością,
- raportowanie wskaźników jakościowych do Zarządu Spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- kilkuletniego doświadczenia menadżerskiego w obszarze zarządzania jakością w firmie produkcyjnej,
- dobrej znajomości nowoczesnej metodologii i trendów w zarządzaniu procesami i jakością najlepiej popartej odbytymi szkoleniami, lub dodatkowymi studiami podyplomowymi,
- znajomości zasad zarządzania procesem produkcji zgodnie z SZJ
- znajomości systemów zarządzania jakością (HAACP, BRC/IFS),
- umiejętności analitycznego myślenia i organizowania pracy własnej i podległego personelu
- Doświadczenie w pracy w branży produkcji spożywczej będzie dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje:
- ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim,
- dobre warunki pracy i płacy, samochód służbowy,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie swoich ofert wraz z dopisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133) z podaniem w temacie „nr ref.: BMJ/KKJ/09”
Prezentacja firmy
Obecną pozycję na rynku zawdzięczamy profesjonalnie przygotowanym i zaan...
Obecną pozycję na rynku zawdzięczamy profesjonalnie przygotowanym i zaangażowanym w pracę menadżerom i konsultantom.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/09/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kontrola jakości, Praca Inżynieria, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Praca na produkcji, Praca Kadra zarządzająca