Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Szczecinku

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

ul. Kościuszki 55
78 - 400 Szczecinek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, skanowanie, wysyłanie i gromadzenie dokumentów jawnych wchodzących i wychodzących w systemie elektronicznego obiegu dokumentów ARCUS - MON
  • kompletowanie i brakowanie dokumentów niearchiwalnych oraz przygotowywanie akt do archiwum
  • obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz e - mail WKU
  • kompletowanie dokumentów w teczkach przedmiotowych zgodnie z "Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt"
  • udzielanie wykonawcom informacji o sposobie wykonywania czynności ewidencyjnych
  • prowadzenie bieżącej kontroli dokumentów i materiałów


Warunki pracy

Brak warunków szkodliwych i uciążliwych.
Narzędzia pracy - komputer i inne urządzenia biurowe.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Budynek nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Budynek nie jest wyposażony w windę osobową.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru - testu sprawdzającego wiedzę.
O terminie testu kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Kandydaci (max. w liczbie 5), którzy uzyskali najlepszy wynik z testu sprawdzającego wiedzę zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
W terminie trzech miesięcy od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość osobistego odbioru złożonych dokumentów.
Oferty odrzucone (nieodebrane) zostaną komisyjnie zniszczone.
CV, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą zawierać podpis kandydata.
Dodatkowe informacje pod nr telefonów: 261474711.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
administracja publiczna lub wojskowa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy
  • rzetelność, sumienność
  • umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS OFFICE, EXCEL, WORD
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów wewnętrznych MON regulujących działalność archiwistyczną oraz system pracy biurowej
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych funkcjonujących w urzędzie
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "POUFNE"
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi