Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Sztab Wojskowy w Poznaniu

Szef poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

ul. Solna 21
61-736 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i wydawanie wykonawcom bieżacej korespondencji;
  • kompletowanie i archiwizacja dokumentów;
  • prowadzenie biblioteki wydawnictw specjalistycznych;
  • sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem i przesyłaniem dokumentów przez wykonawców;
  • prowadzenie poczty elektronicznej.


Warunki pracy

- praca w miejscu zatrudnienia
- kontakt z interesantem
- ewidencja papierowa, sprzęt biurowy, komputer, drukarka sieciowa
- brak wind i podjazdów oraz drzwi o szerokości odpowiedniej dla osób niepełnosprawnych
- brak dostosowanej dla osób niepełnosprawnych toalety.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1. Informacje o metodach i technikach naboru:
Nabór jest trzy etapowy:
Etap 1 - weryfikacja formalna ofert;
Etap 2 - sprawdzian wiedzy ogólnej w formie testu i praktyczny ze znajomości użytkowania programów komputerowych;
Etap 3 - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której ocenie podlega w szczególności doświadczenie zawodowe kandydata i wiedza niezbędna do wykonywania zadań na stanowisku.
2. Inne informacje
- pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego, zgodnie z art.59a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
- w ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu;
- wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane;
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie;
- oferty odrzucone zostaną zniszczone (prosimy nie dołączać do ofert oryginałów dokumentów lecz kserokopie);
- planowany początkowy termin zatrudnienia na zastępstwo przypada na dzień 02 stycznia 2017 r.;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 572987 lub 261 572056.
3. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu dokumentacji kancelaryjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ukończenie szkolenia specjalistycznego kierowników kancelarii tajnych;
  • ukończenie szkolenia w zakresie informacji niejawnych;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczenstwa POUFNE;
  • spełnianie wymagań ustawowych do nadania pracowniczego przydzialu mobilizacyjnego;
  • znajomośc aktow prawnych dotyczących ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktow wykonawczych dotyczących prowadzenia kancelarii tajnej i archiwizacji dokumentów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs obsługi komputera


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi