Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej GórzeKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnej58-400 Kamienna Góra, ul. Lubawska 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych
- rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych; sporządzanie w razie potrzeby, wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez pracowników lub funkcjonariuszy komórek organizacyjnych, w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych
- zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii
- wykonywanie czynności związanych z ewidencją technicznych nośników informacji niejawnych
- prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego oraz przekazywanie dokumentów dla poszczególnych komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją
- prowadzenie czynności związanych z obiegiem poczty specjalnej i miejskiej
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze,
Obiekty urzędu: budynek wielokondygnacyjny, brak windy, nie posiada podjazdu dla niepełnosprawnych,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,
Złożone dokumenty nie będą zwracane,
Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru,
Dodatkowe informacje: tel. 75 7448254
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze ochrony informacji niejawnych;
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- znajomość przepisów dot. obsługi kancelaryjno-biurowej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowanie prawa w praktyce
- dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność obsługi komputera
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnychDokumenty należy złożyć do: 2017-05-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu