Opis stanowiska pracy
INTERFERIE Medical SPA Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy poszukuje Kandydatów
na stanowisko:
Kierownika Gastronomii
Hotelu INTERFERIE Medical SPA w Świnoujściu
Zakres obowiązków:
- Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wszystkimi działaniami w obszarze gastronomii (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).
- Odpowiedzialność za realizację zadań sprzedażowych.
- Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
- Współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji i selekcji nowych pracowników.
- Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z przyjętą w hotelu polityką i procedurami.
- Współpracowanie i porozumiewanie się z pozostałymi służbami Hotelu w celu zapewnienia spójności działań.
- Kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości.
- Nadzorowanie stanu i jakość urządzeń, wyposażenia, materiałów (produktów), współpracowanie z dostawcami.
- Odpowiadanie na pytania dotyczące świadczonych usług, przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.
- Zapewnienie wykonywania zadań zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz zgodnie i innymi przepisami.
- Kontrola jakości i form oraz sposobu serwowania dań.
- Kontrola procesu składania zamówień towarów i usług, nadzór nad ich realizacją.
- Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.
- Koordynowanie realizacji planów finansowych gastronomii poprzez analizowanie sprzedaży i kontrolę kosztów; kalkulowanie odpowiednich wskaźników i dążenie do osiągnięcia celów ekonomicznych.
- Nadzór nad sporządzaniem inwentaryzacji punktów gastronomicznych.
- Rozliczenia magazynowe.
- Kontrolę czystości i wystroju pomieszczeń w gastronomii.
Wymagania:
- Wykształcenia minimum średniego,
- Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku kierowniczym, doświadczenia z zakresu gastronomii.
- Wiedzy i doświadczenia z obszaru najlepszych praktyk obsługi klienta.
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami hotelu.
- Wiedzy z zakresu organizacji przyjęć, bankietów oraz zarządzania pracą zespołu pracowników.
- Praktycznej znajomości zasad rozliczania czasu pracy w gastronomii.
- Zorientowania na wyniki i osiąganie zakładanych celów.
- Umiejętności kreowania dobrego wizerunku hotelu.
- Umiejętności negocjacyjno – zakupowych.
- Rozumienia oczekiwań klientów.
- Wiedzy i doświadczenia z obszaru procedur pracy w gastronomii HACCP, GMP, GHP.
- Wysokich umiejętności interpersonalnych, które umożliwią właściwe i efektywne zarządzanie zespołem pracowników, wysokiej kultury osobistej, nienagannej prezencji.
- Umiejętności pracy pod presją czasu oraz dużej samodzielności w podejmowaniu decyzji.
- Wysoko rozwiniętych zdolności przywódczych i organizacyjnych.
- Orientacji na klienta i determinacji w dążeniu do celu.
- Umiejętności organizacji czasu pracy.
- Znajomości pakietu MS Office i umiejętności wykorzystywania jego możliwości.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole,
- szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe.
Kandydatów prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014.1182)”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Hotel Interferie Medical SPA ****
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Catering / Gastronomia, Praca Obsługa klienta