#

Kierownik Działu Planowania i Zakupów

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Mielec, podkarpackie

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Kierownik Działu Planowania i Zakupów

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Mielec

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe inżynierskie

Branża: Praca Praca na produkcji

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko:

Kierownik ds. Planowania i Zakupów

Główne zadania:

  • Nadzorowanie procesów planowanie produkcji, w tym możliwości produkcyjnych, planowania wydajności, kontrola zapasów operacyjnych.
  • Nadzór nad działem Logistyki i Zakupów.
  • Opracowywanie analiz niezbędnych do przygotowania planu produkcji, jego budżetu i opracowania harmonogramu zamówień.
  • Bieżące monitorowanie wszystkich czynników wewnętrznych i zewnętrznych, które mogą mieć wpływ na przygotowanie lub realizację planów produkcyjnych.
  • Analiza zamówień klientów pod kątem planowania produkcji oraz zapotrzebowania i zamawianie surowców.
  • Współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami i klientami.
  • Optymalizacja procesów zakupów i planowania produkcji oraz stanów magazynowych wyrobów.
  • Kontakt z klientami, dostawcami, firmami zewnętrznymi w kwestiach realizowanych zleceń i definiowanie warunków zakupu surowców.
  • Współpraca z Działem Produkcji; wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu ERP oraz wydruk kart technologicznych.
  • Bieżąca analiza norm produkcyjnych, wykonania produkcji.
  • Przygotowywanie raportów tygodniowych.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki, zarządzania produkcją.
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie związane z planowaniem i harmonogramowaniem produkcji.
  • Znajomość zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP
  • Umiejętność tworzenia narzędzi wspierających proces planowania produkcji (np. makra, bazy danych, itd.)
  • Znajomość procesów logistycznych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu kresie MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętności pracy zespołowej.
  • Umiejętność wnikliwej analizy i przewidywania.
  • Umiejętność organizacji czasu i pracy własnej.
  • Komunikatywność, kreatywność.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Rozwojową pracę z ciekawymi ludźmi w firmie o globalnym zasięgu działania
  • Adekwatne do stawianych wymagań oraz osiąganych wyników wynagrodzenie
  • Możliwość realizacji aspiracji zawodowych

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi