#

KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY

Climbex S.A.

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

CLIMBEX S.A

Firma CLIMBEX S.A powstała w 1994 roku. Przedmiotem działania jest rozwiązywanie problemów technicznych i technologicznych naszych klientów w obszarach Industrial Services

GŁÓWNE ATUTY FIRMY

Specjalnością firmy CLIMBEX, lidera na polskim rynku, jest podciśnieniowe usuwanie substancji takich jak materiały sypkie, szlamy, ciecze w tym materiały niebezpieczne, czyszczenie urządzeń przemysłowych, a także działania obejmujące prace alpinistyczne na wysokości.

Dysponujemy wysokiej klasy agregatami ssącymi i ładowarkami próżniowymi, które zaliczane są do największych i najwydajniejszych tego typu urządzeń, używanych do czyszczenia przemysłowego.

CLIMBEX SA – to lider na rynku ATC – automatycznego czyszczenia zbiorników ropy naftowej

CLIMBEX SA – działa w Polsce ale też w wielu krajach europejskich, Izraelu i Arabii Saudyjskiej

KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: siedziba Spółki - Opole

 

Opis stanowiska:

  • Ocena merytoryczna warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych,
  • Nadzór nad terminowością oraz jakością składanych ofert,
  • Opiniowanie i negocjowanie warunków umownych – współpraca z kancelarią prawną,
  • Negocjowanie warunków handlowych złożonych ofert,
  • Kontrola systematyczności i prawidłowości pracy w systemie sprzedażowym SAP CRM,
  • Nadzór nad umieszczaniem dokumentacji handlowej spółki na serwerze bazy danych,
  • Tworzenie i analiza raportów dotyczących efektywności pozyskanej sprzedaży w obszarach odpowiedzialności budżetowej i całej spółce,
  • Analiza rynku oraz konkurencji w oparciu o prowadzone bazy danych,
  • Zwoływanie komitetów strategicznych i uzyskiwanie zgód korporacyjnych na składanie ofert powyżej ustalonego w spółce progu kwotowego,
  • Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z procesem sprzedaży,
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu pozyskania i rozliczania sprzedaży,
  • Wyznaczanie standardów jakościowych i ciągłe doskonalenie aktualnych procedur,
  • Motywowanie pracowników i naliczanie premii w oparciu o program motywacyjny,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami spółki,

 

Wymagania:

  • Umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz decyzyjność,
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i kreatywność
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Wykształcenie techniczne - wyższe
  • Doświadczenie - min. 2 letnie na podobnym stanowisku pracy

 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie wzbogacone o pakiet świadczeń dodatkowych (dodatkowe ubezpieczenie na życie, pakiet benefitów)
  • Możliwość i warunki do rozwoju zawodowego: szkolenia, kursy, coaching, zdobywanie nowych kompetencji i uprawnień

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się profesjonalnym czyszczeniem obiektów przemysłow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi