Opis stanowiska pracy
CLIMBEX S.A
Firma CLIMBEX S.A powstała w 1994 roku. Przedmiotem działania jest rozwiązywanie problemów technicznych i technologicznych naszych klientów w obszarach Industrial Services
GŁÓWNE ATUTY FIRMY
Specjalnością firmy CLIMBEX, lidera na polskim rynku, jest podciśnieniowe usuwanie substancji takich jak materiały sypkie, szlamy, ciecze w tym materiały niebezpieczne, czyszczenie urządzeń przemysłowych, a także działania obejmujące prace alpinistyczne na wysokości.
Dysponujemy wysokiej klasy agregatami ssącymi i ładowarkami próżniowymi, które zaliczane są do największych i najwydajniejszych tego typu urządzeń, używanych do czyszczenia przemysłowego.
CLIMBEX SA – to lider na rynku ATC – automatycznego czyszczenia zbiorników ropy naftowej
CLIMBEX SA – działa w Polsce ale też w wielu krajach europejskich, Izraelu i Arabii Saudyjskiej
KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: siedziba Spółki - Opole
Opis stanowiska:
- Ocena merytoryczna warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych,
- Nadzór nad terminowością oraz jakością składanych ofert,
- Opiniowanie i negocjowanie warunków umownych – współpraca z kancelarią prawną,
- Negocjowanie warunków handlowych złożonych ofert,
- Kontrola systematyczności i prawidłowości pracy w systemie sprzedażowym SAP CRM,
- Nadzór nad umieszczaniem dokumentacji handlowej spółki na serwerze bazy danych,
- Tworzenie i analiza raportów dotyczących efektywności pozyskanej sprzedaży w obszarach odpowiedzialności budżetowej i całej spółce,
- Analiza rynku oraz konkurencji w oparciu o prowadzone bazy danych,
- Zwoływanie komitetów strategicznych i uzyskiwanie zgód korporacyjnych na składanie ofert powyżej ustalonego w spółce progu kwotowego,
- Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z procesem sprzedaży,
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu pozyskania i rozliczania sprzedaży,
- Wyznaczanie standardów jakościowych i ciągłe doskonalenie aktualnych procedur,
- Motywowanie pracowników i naliczanie premii w oparciu o program motywacyjny,
- Dbanie o pozytywny wizerunek i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami spółki,
Wymagania:
- Umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz decyzyjność,
- Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i kreatywność
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Wykształcenie techniczne - wyższe
- Doświadczenie - min. 2 letnie na podobnym stanowisku pracy
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie wzbogacone o pakiet świadczeń dodatkowych (dodatkowe ubezpieczenie na życie, pakiet benefitów)
- Możliwość i warunki do rozwoju zawodowego: szkolenia, kursy, coaching, zdobywanie nowych kompetencji i uprawnień
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Firma zajmuje się profesjonalnym czyszczeniem obiektów przemysłow...
Firma zajmuje się profesjonalnym czyszczeniem obiektów przemysłowych z wykorzystaniem specjalistyczneg sprzętu: agregatów ssących, pomp wysokociśnieniowych. Prowadzimy prace w miejscach trudno dostępnych i na wysokości.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Finanse