Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Kierownik działu obsługi klienta (m/k)
Miejsce pracy: CieszynObowiązki:
- nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów działu,
- rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji z klientem, poprzez dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań proaktywnych w stosunku do potrzeb klienta,
- stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta,
- prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych,
- koordynacja procesu dostarczenia produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy,
- odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw,
- transfer produktów z innych zakładów w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki grupy PPG,
- przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta,
- analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia,
- utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów,
- zarządzanie budżetem działu obsługi klienta,
- zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport),
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- znajomość procesów obszaru obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- zorientowanie na klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość.
Oferujemy:
- zatrudnienie bezpośrednio przez firmę będącą liderem w swojej branży na skalę międzynarodową,
- stabilne zatrudnienie oraz nastawienie na długoterminową współpracę,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach,
- miejsce pracy: Cieszyn,
- oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.