#

Kierownik Działu Obsługi Klienta / Call Center

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Kierownik Działu Obsługi Klienta / Call Center

Warszawa
Kierownik Działu Obsługi Klienta / Call Center
Warszawa
NR REF.: 1086726


Twoja następna firma
Nasz Klient to lider branży e-commerce w Polsce.

Twoje następne stanowisko
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta (ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta)
  • Zarządzanie zespołem (motywowanie podległego teamu ok 30 osób)
  • Szukanie najlepszych rozwiązań problemów zgłaszanych przez klientów (koordynacja procesów reklamacji oraz spraw konfliktowych po stronie klienta)
  • Dążenie do skrócenia czasu oczekiwania na odpowiedź
  • Współudział w projektach zmian w aplikacjach wspierających obsługę klientów
  • Raportowanie wyników zespołu
  • Współpraca z innymi działami firmy

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • min 4 / 5 lat doświadczenia w zarządzaniu Call Center / Działem Obsługi Klienta (call center przychodzące, reklamacje i zwroty)
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem (do 30 osób)
  • doświadczenie w branży e-commerce
  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywny angielski będzie plusem
  • pozytywne nastawienie i entuzjazm

Co zyskujesz?
  • pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjną podstawę + benefity pozapłacowe

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi