Kierownik Działu Obsługi Klienta / Call Center
Warszawa Kierownik Działu Obsługi Klienta / Call Center
Warszawa
NR REF.: 1086726
Twoja następna firma
Nasz Klient to lider branży e-commerce w Polsce.
Twoje następne stanowisko
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Co zyskujesz?
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1086726
Twoja następna firma
Nasz Klient to lider branży e-commerce w Polsce.
Twoje następne stanowisko
- Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta (ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta)
- Zarządzanie zespołem (motywowanie podległego teamu ok 30 osób)
- Szukanie najlepszych rozwiązań problemów zgłaszanych przez klientów (koordynacja procesów reklamacji oraz spraw konfliktowych po stronie klienta)
- Dążenie do skrócenia czasu oczekiwania na odpowiedź
- Współudział w projektach zmian w aplikacjach wspierających obsługę klientów
- Raportowanie wyników zespołu
- Współpraca z innymi działami firmy
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- min 4 / 5 lat doświadczenia w zarządzaniu Call Center / Działem Obsługi Klienta (call center przychodzące, reklamacje i zwroty)
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem (do 30 osób)
- doświadczenie w branży e-commerce
- wykształcenie wyższe
- komunikatywny angielski będzie plusem
- pozytywne nastawienie i entuzjazm
Co zyskujesz?
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- konkurencyjną podstawę + benefity pozapłacowe
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.