ZAKRES ZADAŃ:
• Współtworzenie i wdrażanie strategii personalnej firmy;
• Administracja spraw pracowniczych, monitorowanie nastrojów wśród pracowników;
• Wspieranie projektów rekrutacyjnych;
• Współtworzenie i realizacja polityki szkoleniowej i rozwoju pracowników w firmie;
• Prowadzenie działań mających na celu usprawnienie procesu komunikacji wewnętrznej;
• Udział w tworzeniu polityki płacowej w firmie;
• Rozwój programu kadrowo-płacowego pod kątem możliwości pracy na wskaźnikach potrzebnych do właściwej analizy kadrowo-płacowej;
• Udział w ocenach pracowników i awansach;
• Utrzymywanie stałego kontaktu z instytucjami doradztwa personalnego, urzędami pracy i firmami szkoleniowymi;
• Współtworzenie polityki Employer Brandingu;
• Koordynowanie pracy podległego personelu w 2 zakładach firmy;
• Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu (zarówno w Polsce jak i zagranicą).
OCZEKIWANIA:
• Minimum 3-letnie, poparte sukcesami doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób;
• Wykształcenie wyższe w obszarze związanym z HR (psychologia, studia humanistyczne lub zarządzanie), mile widziane osoby, które ukończyły studia podyplomowe w zakresie ZZL;
• Doświadczenie w praktycznym zastosowaniu nowoczesnych metod zarządzania zasobami ludzkimi;
• Dobra znajomość Kodeksu Pracy;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), pozwalająca na swobodną komunikację. Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem;
• Dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
• Czynne prawo jazdy kategorii B;
• Wysokie zdolności interpersonalne;
• Umiejętności menedżerskie.