Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Kierownik Działu Cen / Pricing Manager B2C
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta, firmy z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu Cen / Pricing Manager B2C.
Zakres odpowiedzialności:
- Definiowanie strategii cenowej segmentu w celu maksymalizacji jednostkowej wartości klienta oraz wyniku finansowego uzyskanego z jednostkowej transakcji
- Analiza strategii cenowej konkurencji i definicja finansowych założeń taryfowych dla portfolio B2C
- Prowadzenie analiz dot. rentowności nowo definiowanych produktów i taryf
- Zarządzanie rentownością poszczególnych linii produktowych rynku B2C (postpaid, prepaid, mix, data)
- Zarządzanie rentownością całego portfolio (w tym zależnościami pomiędzy liniami produktowymi) rynku B2C
- Operacyjne działania związane z prowadzeniem cenników dla rynku B2C, bieżąca implementacja zmian w cennikach, bieżąca analiza wyników.
Profil kandydata:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, statystyka, informatyka, telekomunikacja, zarządzanie, marketing)
- Umiejętność analizy trendów rynkowych i wykorzystywania zmian otoczenia marketingowego dla budowania strategii finansowej portfolio produktów
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z finansowym zarządzaniem portfolio produktów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Duża kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Przedsiębiorczość, dynamizm w działaniu, strategiczne myślenie