Opis stanowiska pracy

- nadzorowanie realizacji zapotrzebowania na materiały pod względem ilościowym i jakościowym
- bieżąca analiza cen materiałów i usług na rynkach oraz nadzór nad doborem dostawców
- prowadzenie negocjacji z krajowymi, jak i międzynarodowymi dostawcami oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi
- monitorowanie umów i długoterminowych kontraktów z dostawcami
- stosowanie standardów dotyczących zakupów oraz systemu zakupów dla grup asortymentowych i dostawców
- nadzór nad zamówieniami i dostawcami w celu zapewnienia realizacji harmonogramu produkcji oraz realizacji budżetu
- optymalizacja procesów i kosztów związanych z zakupami

Wymagania

- wykształcenie wyższe z preferencją kierunków handlowych
- doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 5 lat (branża budowlana )
- doświadczenie w kontaktach z dostawcami i negocjacjach umów
- znajomość prawa gospodarczego
- znajomość rynku budowlanego
- mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- znajomość pakietu Office
- umiejętność prowadzenia zaawansowanych negocjacji handlowych
- umiejętność pracy pod presją, odporność na stres
- prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja Zatrudnienia świadczą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi