Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Przygotowywanie strategii komunikacji produktów i marek w Internecie (leki Rx, OTC, suplementy)
Koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale online (pacjenci, lekarze, farmaceuci)
Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, tworzenia kreacji i strategii reklamowych
Współpraca z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów
Analiza aktualnych trendów eMarketingu i proponowanie nowych rozwiązań
OCZEKIWANIA:
Minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów eMarketingowych/Digitalowych
Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analitycs, e-mail marketing, reklama display, PPC, social media, marketing w wyszukiwarkach itp.)
Dobra znajomość tematyki planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych w Internecie
Wykształcenie wyższe
Biegła znajomość pakietu MS Office
Umiejętność koordynowanie wielu projektów w jednym czasie oraz sprawnego podejmowania decyzji
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Kreatywność
Mile widziane:
Doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących tworzenia aplikacji i rozwiązań mobilnych
OFERUJEMY:
Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej
Uczestnictwo w tworzeniu długofalowej strategii rozwoju firmy
Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
Najnowsze programy rozwojowe
Bogaty pakiet świadczeń (m.in. prywatne centrum medyczne, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do posiłków)
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?