#

Kierownik ds. Projektów eMarketingowych

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Warszawa, mazowieckie

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

  • Przygotowywanie strategii komunikacji produktów i marek w Internecie (leki Rx, OTC, suplementy)
  • Koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale online (pacjenci, lekarze, farmaceuci)
  • Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, tworzenia kreacji i strategii reklamowych
  • Współpraca z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów
  • Analiza aktualnych trendów eMarketingu i proponowanie nowych rozwiązań

OCZEKIWANIA:

  • Minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów eMarketingowych/Digitalowych
  • Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analitycs, e-mail marketing, reklama display, PPC, social media, marketing w wyszukiwarkach itp.)
  • Dobra znajomość tematyki planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych w Internecie
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność koordynowanie wielu projektów w jednym czasie oraz sprawnego podejmowania decyzji
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Kreatywność

Mile widziane:

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących tworzenia aplikacji i rozwiązań mobilnych

OFERUJEMY:

  • Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej
  • Uczestnictwo w tworzeniu długofalowej strategii rozwoju firmy
  • Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
  • Najnowsze programy rozwojowe
  • Bogaty pakiet świadczeń (m.in. prywatne centrum medyczne, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do posiłków)
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi