Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujemy osoby do administrowania biurem. Oczekujemy od kandydata wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, zdolności do samodzielnego podejmowania decyzji oraz ustawiania priorytetów.
Wymagania
Zakres obowiązków:
- kontrola nad obiegiem dokumentów i zapewnienie prawidłowego przepływu informacji (korespondecja)
- rejestrowania dokumentów handlowych
- sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
- organizacja pracy biura oraz zarządzanie sprawami pracowniczymi;
Oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku administracyjnym
- biegłej obsługi pakietu Ms Office;
- niezbędnej wiedzy z dziedziny rachunkowości
- doświadczenie w księgowości (mile widziane)
- bardzo dobrej organizacji pracy
Oferujemy:
- pracę w pełnym etacie
- odbycie szkoleń z systemu księgowo-finansowego
- pracę w ambitnym zespole
- możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia zawodowego
Prezentacja firmy
Zarządzanie instytucjami kultury
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
02/06/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?