Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: DzierżoniówZadania:
- zarządzanie biurem Obsługi Klienta
- zarządzanie 10-osobowym zespołem (w tym również Call Center)
- raportowanie do Dyrektora Handlowego
- odpowiedzialność za profesjonalną obsługę klienta
- budowanie wartości w zespole
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość MS Office, Comarch- ewentualnie inny system ERP
- zorientowanie na cel
- wysokie umiejętności interpersonalne
- samodyscyplina i umiejętność organizacji pracy własnej i innych
Nasz Klient oferuje:
- umowę o pracę: 3 miesiące okresu próbnego i na czas nieokreślony
- wynagrodzenie podstawowe + premia
- ubezpieczenie zdrowotne
- pozytywną atmosferę pracy
- godziny pracy: 8:00-16:00
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.