#

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Gi Group Sp. z o.o.

Dzierżoniów, dolnośląskie

Gi Group Sp. z o.o.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Dzierżoniów

Zadania:

  • zarządzanie biurem Obsługi Klienta
  • zarządzanie 10-osobowym zespołem (w tym również Call Center)
  • raportowanie do Dyrektora Handlowego
  • odpowiedzialność za profesjonalną obsługę klienta
  • budowanie wartości w zespole

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość MS Office, Comarch- ewentualnie inny system ERP
  • zorientowanie na cel
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • samodyscyplina i umiejętność organizacji pracy własnej i innych

Nasz Klient oferuje:

  • umowę o pracę: 3 miesiące okresu próbnego i na czas nieokreślony
  • wynagrodzenie podstawowe + premia
  • ubezpieczenie zdrowotne
  • pozytywną atmosferę pracy
  • godziny pracy: 8:00-16:00

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi