Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Key Account Manager
Key Account Manager
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z sektora FMCG (food i non-food), poszukujemy obecnie osoby
odpowiedzialnej za relację z sieciami z kanału nowoczesnego.
Do głównych obowiązków Kandydata będzie należało:
- Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami w celu maksymalizacji przychodów i zysków firmy
- Przygotowanie i uzgadnianie z klientem planów promocyjnych rocznych/kwartalnych oraz miesięcznych
- Bieżąca praca na bazie wspólnie wypracowanego planu
- Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych u powierzonych klientów
- Wdrażanie u klientów portfolio nowych produktów zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
- Budowanie długoterminowych relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu
- Przygotowanie rocznego planu i strategii współpracy z Klientami
- Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami
- Odpowiedzialność za planowanie i kontrolę budżetu oraz marżowości klienta
- Całkowita kontrola procesu współpracy z klientem
- Regularne wizyty u klientów
- Aktywne uczestnictwo w procesie planowania aktywności promocyjnych wraz z działem Trade Marketingu
- Ewaluacja akcji sprzedażowych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Wykształcenie wyższe
- 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 1 lat doświadczenia w dziale sprzedaży, we współpracy z klientami rynku tradycyjnego lub nowoczesnego
- Dobra znajomość polskiego rynku detalicznego
- Umiejętności negocjacyjne, analityczne
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymania kontaktów z klientami oraz współpracownikami
- Samodzielność, odporność na stres
- Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację