Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Key Account Manager
Miejsce pracy: ŁódźObowiązki:
- Odpowiedzialność za działania sprzedażowe w Polsce.
- Budowanie portfolio i pozyskiwanie klientów z rynku tradycyjnego i nowoczesnego
- Realizacja procesu sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji.
- Konsekwentne osiąganie oraz podwyższanie celów sprzedażowych.
- Rozwijanie nowych możliwości biznesowych poprzez budowanie i utrzymywanie silnych relacji z istniejącymi oraz nowymi klientami.
- Bezpośrednia współpraca z Zarządem przy różnych projektach operacyjnych i strategicznych.
- Odpowiedzialność oraz nadzór nad budżetem, tworzenie zestawień oraz raportów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów
- Silny fundament rynkowy branży FMCG, preferowany w przemyśle spożywczym
- Doskonała znajomość polskiego rynku pod względem wyzwań i możliwości rozwoju sprzedaży.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Adaptacja i elastyczność.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Umiejętność nawiązywania długofalowych relacji biznesowych.
- Mile widziana umiejętność kierowania zespołem
Benefity:
- Praca w stabilnej firmie o pewnej pozycji na rynku.
- Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
- Nowoczesna kultura w ambitnym zespole.
- Możliwość rozwoju i szkoleń
- Auto służbowe do użytku prywatnego
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.