Opis stanowiska pracy

Sodigital - krakowskie studio zajmujące się tworzeniem gier komputerowych oraz innowacyjnych aplikacji - poszukuje osoby, która w sposób dynamiczny będzie wpływać na rozwój firmy, na stanowisko Key Account Manager.

Obowiązki

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie mocnych relacji z nimi,
  • Obsługę i nadzór grupy klientów,
  • Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
  • Raportowanie działań handlowych, analizowanie i podsumowywanie tych działań,
  • Profesjonalne reprezentowanie firmy i udział w konferencjach branżowych w Polsce i za granicą.

Wymagania

  • Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań informatycznych,
  • Doświadczenie w analizowaniu umów z klientami i w negocjacjach,
  • Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną rozmowę biznesową,
  • Znajomość rynku IT,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."

 

Prezentacja firmy

Sodigital was established in 2003 with the goal of making innovative gam... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi