która operuje na międzynarodowym rynku pracy.
Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. HR International Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 19302.
Key account Manager
Miejsce zatrudnienia: Kraków
• Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami firmy oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami
• Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją
• Prezentacja oferty usług rekrutacyjnych firmy dla Klientów Zagranicznych
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji
• Wprowadzanie innowacyjnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług spółki
• Współpraca z działami operacyjnymi firmy w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi Klienta
znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym wykształcenie wyższe, minimum 1 rok doświadczenia w rekrutacji pracowników (mile widziane doświadczenie w agencji pracy) - warunek konieczny, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć pracy z ludźmi i zainteresowanie obszarem HR, bardzo dobra organizacja czas pracy, chęć rozwoju.