Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Salumanus Sp. z.o.o – polski dystrybutor zaawansowanego sprzętu teleinformatycznego poszukuje energicznej osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Osoba ta będzie zatrudniona w Krakowie w firmie zajmującej się dystrybucją urządzeń informatycznych i telekomunikacyjnych. Do jej obowiązków będzie należeć:
opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów,
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy,
przygotowywanie ofert technicznych i handlowych,
doradztwo techniczne dla klientów,
negocjacje handlowe oraz regularne spotkania z partnerami handlowymi,
nadzór nad realizacją kluczowych dostaw,
analiza sytuacji rynkowej na obsługiwanym terenie.
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne branżowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne),
znajomość zagadnień związanych z działaniem sieci informatycznych i telekomunikacyjnych,
znajomość zagadnień związanych z transmisją danych w sieciach światłowodowych będzie dodatkowym atutem,
znajomość rynku IT / telekomunikacyjnego,
minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B,
prawo jazdy kategorii B,
dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Office),
język angielski w stopniu komunikatywnym, rozumienie tekstu technicznego,
zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
kreatywność i sumienność w wykonywaniu pracy,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
samochód służbowy, laptop, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy,
pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole,
możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
szkolenia oraz wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?